Algemene voorwaarden
O-la-la de kleine lettertjes ;-)

Bij het bestellen van onze boxers,
vind je alles hieronder helemaal ok.



Wie zijn we?

Oerman is een onderdeel van ENIN BVBA
Btw nummer: BE 0808.506.381
Onze bank: IBAN BE30 7370 2597 3411, BIC KREDBEBB
Ons facturatieadres: Meersstraat 43, 9000 Gent
De persoon die je moet hebben is stefan@oerman.be

Start van onze relatie!

Je bestelt onze boxers via www.oerman.be. Deze voorwaarden zijn geldig van zodra wij de bestelling via email bevestigen. Dat moment is ook de start van de overeenkomst. Die wordt beschouwd te zijn afgesloten in België. We behouden het recht om de verwerking van een bepaalde bestelling te weigeren, om welke reden ook. We verzenden onze boxers enkel naar adressen in België en Nederland.

Online betalen, is dat veilig?

Je betaalt je bestelling op www.oerman.be altijd online via Bancontact, VISA, MASTERCARD of met IDEAL. Don't worry, die online betaling kost je helemaal niets! Omdat we geen security goeroes zijn, laten wij de online betaling over aan Multisafepay. Die zorgt voor een veilige transactie. Wij krijgen je kaartgegevens nooit te zien. Normaal loopt alles gesmeerd. Mocht er iets mislopen dan zoeken wij dat meteen voor je uit. We kunnen in geen geval verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele vertragingen door problemen bij de betaling of in het geval van misbruik van uw kaartgegevens door derden.

Wat kost het u?

Onze boxers zijn niet alleen prachtig. De prijs valt ook reuze mee. Alle prijzen op www.oerman.be zijn inclusief btw en verzending. No surprises en hidden costs! De totale prijs vind je terug bij het afrekenen en in de bestelbevestiging. Af en toe doen wij een coole promo. Onze prijzen kunnen dus op elk moment veranderen. Soms slaan wij de bal helemaal mis. Mocht er onjuiste informatie op de site staan, dan verwittigen we je en annuleren we de bestelling.

Vroem, boxers onderweg!

Wij verzenden de boxers via de Bpost in België en PostNL in Nederland. We voorzien elk pakket van een track & trace. Daarmee kan je je pakket online volgen. Soms kan een vertraging bij de post optreden...tsja. We proberen de boxers altijd binnen de 2 tot 3 werkdagen na de betaling tot bij u te krijgen in België. Voor levering in Nederland moet je daar nog 2 dagen bij tellen. De levering gebeurt in Nederland dus door PostNL en dit meestal 4 tot 5 werkdagen na de betaling. Mocht het toch verkeerd lopen, dan zijn we op geen enkele manier meteen aansprakelijk of in gebreke. We schieten dan meteen in actie. We contacteren Bpost/PostNL en onderzoeken in detail wat er is verkeerd gegaan en we keep you in the loop.

Niet thuis?

Bpost staat voor je deur en je bent niet thuis? Dan vind je een Bpost/PostNL briefje in de bus met informatie wanneer ze nog eens langskomen of waar je het pakket kan afhalen. We proberen onze boxers goed te verpakken. Als het doosje er helemaal niet goed uit ziet bij de levering, meldt het dan binnen de twee werkdagen na ontvangst per email op stefan@oerman.be.

Oops, foutje in de voorraad!

Onze webshop houdt rekening met de voorraad. In het uitzonderlijke geval dat een boxer niet kan geleverd worden, door een fout in onze voorraad of indien de boxer niet voldoet na een kwaliteitscontrole, zullen wij meteen contact opnemen. We kunnen de bestelling voor je annuleren of wachten tot de boxers opnieuw voorradig zijn. Mocht je liever annuleren, dan betalen wij je binnen de 5 werkdagen terug op het rekeningnummer van je keuze.

Damn, verkeerde maat gekocht!

Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de boxers. Als de boxers bij je toekomen, kan je ze dus bewonderen. In het zeer uitzonderlijke geval dat de boxers niet aan al je verwachtingen voldoen, mag je ze naar ons terug sturen. Als het gaat om een verkeerde maat, dan kost je dat helemaal niets. Wil je de boxers gewoon terugsturen, dan kost je dat €5 voor het verzendlabel. Oerman kan vandaag helaas geen gratis retour aanbieden. Wil je boxers terugsturen, stuur dan eerst een mail naar stefan@oerman.be. Wij bezorgen je een verzendlabel via email dat je afdrukt en op de doos kleeft. Laat het label scannen in een postpunt. Van zodra wij de boxers in goede staat ontvangen, onbeschadigd en ongebruikt, staan je centen binnen 7 werkdagen na ontvangst van je retour terug op je rekening. To be on the safe side...boxers die gebruikssporen vertonen, worden niet terugbetaald.

Wil je ventileren? Be our guest!

We zijn niet aansprakelijk indien een boxer niet overeenstemt met je verwachtingen nadat je hem gedragen hebt. Maar we vinden het wel super spijtig en willen wel op zoek gaan naar een oplossing. Stuur je klacht of opmerking naar stefan@oerman.be. Wij zullen met je overleggen en kei hard ons best doen om een oplossing te verzinnen. In geen geval komen directe of indirecte kosten en schade automatisch voor enige vergoeding in aanmerking.

Wat doen we met je gegevens?

We love to get to know you! Maar we respecteren ook je privacy. Je persoonlijke gegevens, zoals ingegeven op de website, worden enkel gebruikt om je bestelling te verwerken en je coole updates te sturen over onze website en eventuele promoties bij Oerman.

Aansprakelijkheid

Onze aansprakelijkheid beperkt zich tot het bedrag van de aankoop. Dit betekent dat wij nooit gehouden kunnen zijn om schadeclaims over eventuele goodwill, winstderving of welke andere gevolgschade ook te aanvaarden.

Als we dan toch naar de rechtbank moeten...

De Belgische wetgeving is van toepassing. Alle geschillen met betrekking tot een koop- en verkoopovereenkomst waarop deze algemene verkoopsvoorwaarden van toepassing zijn, worden uitsluitend behandeld door de rechtbanken van Gent.